Karaliskā ģimene, prezidenti, premjeri, ministri, departamentu vadītāji un darbinieki - visu līmeņu un visdažādāko jomu pārstāvji blogo, twittero, ieraksta podkāstus, videokāstus, dalās ar bildēm un video. Vēl vairāk - iesaista aktīvo, entuziastisko interneta sabiedrības daļu, lai kopīgiem spēkiem veidotu jaunas rīcībpolitikas, lai kopīgi rakstītu dokumentus, apkopotu labākās idejas, labotu kļūdas un īstenotu to visu dzīvē.
Protams, neiztiek bez vadlīnijām, stratēģijām, padomiem un paraugiem - ko un kā sociālo mediju vidē darīt. Arī valsts pārvaldes iestādēm.
Tā šobrīd es lasu viena Lielbritānijas centrālās valdības departamenta digitālo mediju vadītāja Nīla Viljamsa (Mission Creep|Neil Williams) sagatvotu paraugu valsts pārvaldes Twitter stratēģijai.
Nīls piedāvā 20 lappušu garu strātēģiju (kopā ar pielikumiem), kuru var piemērot jebkura valsts pārvaldes iestāde vai departaments, ja tie vēlas veidot korporatīvo Twitter kontu. Galvenie ieguvumi no šādas stratēģijas būtu
- iespēja izskaidrot Twitteri, parādīt to skeptiķiem, parādīt, ka tā nav tikai lēkšana pakaļ modei
- iespēja noteikt skaidrus mērķus un rādītājus, lai varētu mērīt ieguvumus iepretīm darbinieku ieliktajam darbam, enerģijai un laikam, kas ieguldīts Twitterī
- iespēja pārliecināties, ka šis informācijas kanāls tiek konsekventi un rūpīgi lietots, kā arī iespēja aizsargāt iestādes reputāciju no muļķīgām kļūdām
- iespēja plānot daudzveidīgu un interesantu saturu, iedrošinot un iedvesmojot aktīvistus un entuziastus
- iespēja izmantot kā instruktāžu iesācējiem un jaunajiem darbiniekiem, kas tiks iesaistīti.
Template Twitter Strategy for Government Departments
---------------
*Par šīm valstīm zinu droši, jo viņi rosās angļu valodā. Droši vien arī citās valstīs.
0 komentāri:
Leave a Comment