Par video, kas mani aizkustināja un aizrāva 2010.gadā

Gada nogale ir laiks, kad visi un ikviens apkopo gada laikā paveikto, analizē notikušo, un gatavo visdažādākās tematikas un formātu topus. Arī es gribu padalīties - šoreiz ar videoklipiem, kas līdz ar citiem interneta lietotājiem visā pasaulē, šajā gadā aizkustinājuši un aizrāvuši mani. Es, kopumā, neesmu video skatītājs, ir jābūt labam iemeslam vai uzticamam ieteicējam, lai es izvēlētos noskatīties video, un šie ir daži no tiem, kas mani ir sasnieguši.

5. Mazais puisītis dzied Lēdijas Gagas dziesmu par paparacci. Šī balss nevar neaizkustināt.

3. Mr Trololololo - kas var būt pozitīvāks par šo? :)

Bonusā: intervija ar dziedātāju Eduardu Khilu.

3. Saspringtajā vēlēšanu gaisotnē premjers Valdis Dombrovskis patiešām sirsnīgi nespēj novaldīt smieklus :))

2. Mūsu pašu Suņa stundas ideja par ziņu iedziedāšanu šajā gadā vislielāko popularitāti ir nesusi videoklipam, kurā dramatisks ziņu sižets par ielaušanos kādā amerikāņu ģimenes mājā pārvērsts aizraujošā muzikālā performancē.

Bonusā: Oriģinālais ziņu sižets.

Bonusam bonusā: Papildus tam, ka dziesma ir skatītākā šajā gadā, tai ir arī milzumdaudz (vairāki tūkstoši) versiju, ko piedāvā tās fani. Izvēlies kādu nosaktīties :)

1. Visapbrīnojamākais projekts, ko šogad esmu atklājusi, ir jaunā cilvēka Džonatana Manna iecere katru dienu sacerēt pa dziesmai (šobrīd tapušas jau 717 dziesmas). Ar domu - ka no simtiem vismaz vienai ir jābūt labai. Par viņu uzzināju, ar vienu aci skatoties Apple eventu par nelaimīgo iPhone 4 antenas problēmu. Mani iedvesmo šī cilvēka apņēmība. Un arī konkrētā dziesma, - it sevišķi tāpēc, ka savām acīm vasarā Londonā pieredzēju cilvēku simtus, kas stāvēja kvartāliem garā rindā, lai, kā vieni no pirmajiem, Apple storā varētu nopirkt jauno iPhone 4.

Bonusā: Apple 2010.gada 16.jūlija preses konference ar dziesmu ievadā.

Bonusam bonusā: Otra populārākā Džonatana dziesma par ekonomistu Polu Krūgmenu, kas vēl pirms antenas dziesmas atnesa jaunajam cilvēkam popularitāti.

 

Tā kā es neesmu īsts video skatītājs, aicinu padalīties ar video, kas aizrāvuši Tevi. Kuri ir 2010.gada Latvijas video, kas atstās pēdas? Ieraksti komentāros! :)

Starp citu, ja gribat vairāk 2010.gada video - lūk te ir Youtube gada apskats ar skatītākajiem video; arī šajā saitē katru dienu var aplūkot vienu no aizgājušā gada populārākajiem video.

0 komentāri:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Ierēdnis 2.0: Uz interneta malām. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.